Posted by: pinkandsparkly | April 13, 2008

“Super star” SJ-M dance battle fancam

Video: MusicRandoms @ Youtube

LOOOOOOOOOOOOOL XDDD

I’m not sure what the instructions were, but I think one member had to do a dance, and the other member had to do it, and then add his own bit for the next member?

Hangeng went first, and we all know that he can dance, poor Ryeowook had to go after Hangeng, and try to copy some of his moves, and omg XDDDDD ILU, WOOKIE <33!! HE WAS SO MUCH FAIL XD

Henry went after Ryeowook, and did something really cool; Donghae went after, and did this really awesome arm thingy that would land me in hospital if I ever tried to mimic it XDD Poor Siwon had to go after him, and….Siwonnie should stick to choreographed dances XDDDD Same can be said for Kyuhyun who went after Siwon XD ILU, BOYS <3

Zhoumi was meant to go after Kyuhyun, but the fancam didn’t show him :| I hope he didn’t not dance because he’s too scared of the Only13 Army! It’s actually quite interesting, cos the bashing about Zhoumi’s dancing sounds like the bashing that Heechul gets from his antis, and Heechul doesn’t give two cups of jelly about what his antis think, so Zhoumi shouldn’t either :DDDDD

A male fan wrote a really good post about his thoughts on SJ-M, you can read it here (it’s near the bottom, the huge section that’s been blacked out, you can view it if you highlight the section.)

What I’m currently listening to: “Thunder” – F.T Island

Advertisements

Responses

  1. The vid was uberly awesome but i’d like to comment on the post the male fan typed.
    Man. God. I kinda agree to what he said. no, I Agree. arhg.. I’ve been worrying for Henry [and ZhouMi] for their every performances.. U know, there are ONLY 13 fans out there and who knows what they might to my bel0ved dumpling.. [and ZhouMi] Im really hapii now coz im not part of the whole ONLY 13 idea right now.. i dont want my dumpling to be hurted.. Henry [and ZhouMi] jia you! saranghae, henry.. :P ^o^

  2. IT MAKES ME SO SAD KNOWING ALL THESE CHINESE FANS WERE THERE SCREAMING HAE”S NAME AND IM SITTING IN FRONT OF MY COMPUTER CRYING OVER IT
    DONGHAEEEEEEEEEEEEEE-AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    OMG I LOVE THE WAY KYUHYUN IMITATED SIWON <33333333333 I LOVE THAT BOY XDDDDD

  3. Geng, Henry, and Hae can really dance!! They are so good!! I was laughing when Wook was dancing, he’s so adorable. And when Won dance, I was like… that’s worse/funnier than Wook. Until I see Kyu, I was… OMG!! He clapped!! OMG!! I love Kyu!! No wonder he’s my second favorite!! Well… I only have 3 ranks for the 15 boys, and Kyu tied w/ a few other members, hehe…
    It’s really sad not seeing Zhou Mi dancing. I, too, hope that it’s not because of the whole “only 13” thing…

  4. Sayyuu13sj:
    Lol, your dp is so CUUUTE :DD
    I agree 100% with the fanboy’s letter, very well written :) But, what pisses me off even more than the Only13 army, are Henry fans who bash Zhoumi. Imo, it’s extremely hypocritical of them.

    Candychu:
    Loooooooooooooool, calm doooooown XDDDDD
    Omg, imagine if SJ-M go to HK at the end of the year, when you’re there, and I’m there(maybe) THAT WOULD BE SO EXTREMELY AWESOME. WE COULD STALK THEM TOGETHER :DDDDDDDDDDDDDD

    Sungminjunsu:
    Haha Ryeowook is SO much fail XDDD
    LOL @ how you only have 3 ranks XDDD I understand though, I have 3 boys tied for first place right now XDDD
    Poor Zhou mi, the only 13 people should learn some respect. I don’t care if they don’t like him, they don’t have to post it for the whole world to see.

  5. Study break~~~
    Hankyung is probably the god of sex. Yes, I said it and I am sticking it. I just die at everything he does. AND if you look after Kyu copies Siwon’s clap, he just jumps out of the group and points at Kyu laughing! So cute! Then Siwon highfives Kyu like, “Good work!” LMAO Henry was just dazzling. I would not have expected that out of him just because he looks like such a small little cutie, but dannggg. I even like his dance the best out of all of them. I think he was very tight and simple while Hae’s + Hankyung’s were more complicated. I wish I got to see Zhoumi also though. =( He went up with Kyu to. Maybe just because he had nothing to copy! haha

  6. haha, yes, that Hangeng boy IS rather attractive isn’t he :PP
    I loved Ryeowook’s dance XDDD HE IS SO CUTE :DDDD
    Kyuhyun+Siwon+Ryeowook, are such DOOORRKKKKSSSS, omg XDDDDD I’m so glad that Kyuhyun and Ryeowook are in SJ-M, cos they never get this much screentime on Korean variety shows :(
    I<3SJ-M :D


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: