Posted by: lovediaries | December 15, 2008

‘Stage of Youth’ Preview

So abc123zyx linked me to this about a week ago but I only just remembered now. Thanks again!

Photobucket

Ad for the clothes in the drama. I think.

Watch the preview HERE

Okay, Hangeng mumbles too much. The way Jay Chou sings is the way Hangeng talks, I’m sorry XDDD; but I really don’t understand him. Kenny’s mando is still pretty bad but I can probably put up with it ^^”. He was so cute at 1.41 laughing. He’s always laughed retardly in his high voice buahahaha.

I’m looking forward to all the dancing scenes and the romance between Hangeng and Huang Yi (I think?).

Also, Lili linked me to THIS. Y’all need to see it!!!! They were sexy-posing. Zhou Mi’s view of sexy is um, rather interesting XD. But Donghae, oh how you kill me *___*.

Advertisements

Responses

  1. WTH?! WHY ARE THERE HIGHSCHOOL MUSICAL SONGS IN THIS DDDDD: OMG IT’S SO ANNOYING.

    Anyway, this drama looks good ^^ I think the trailer should’ve focused more on the actual story instead of random scenes (cos i’m still pretty confused XD) but i LOOOOOVE Huangyi!! She was soooo cute in Princess Pearl III with Leo Ku

    And Kenny’s so cute~

  2. ^You should be ashamed you knew where those songs came from XDD.

    Yeah true. The trailer was edited pretty badly XD. I could’ve done a better job hehe.

    Yes yes Kenny is adorable :)))).

  3. Lmao at henry touching his booty in the sexy pose, and Zhoumi is more of a cute pose.

  4. GRAAAAAH *rips hair out sobbing* THE HIGH SCHOOL MUSICAL SONGS TT-TT IT MAKES ME SAD AND ANGRY. THEY COULDN’T HAVE CHOSEN SOME BETTER SONGS? But Hangeng is REALLY cute in this :D

    I’m such a Chinese failure, so I’m surprised that I even tried to understand XD But I did understand at one point, someone said ‘We came from Korea” or something right? If I’m right, OH YEAH, OWNED >=D But if I’m not…. TT-TT

    Anyways, archery and dancing (: Yay. But the trailer…. not very easy to understand, no?

    And LOL at the SJM sexy poses XD The actual SJ members seem to do better at it than Henry and Zhou Mi….

  5. nataly
    Haha a cute pose with a sexy glare XD

    epicism
    Yeah…about the songs lol…I thought abc123zyx was just kidding when she said HSM songs but…sigh*

    Haha yeah Joey said “We’re from Korea” :PPP. I was confused by the trailer too.

    And of course, the SJ members have had more experience :P

  6. hehehe I actually don’t mind the High School Musical songs :P But I’d really like to see this!

  7. ^I hope it airs after BOF is over cause I don’t think it can compete (like fans would probably choose watching BOF over SOY…idk) XD


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: