Posted by: beckery | June 10, 2009

Laugh of the day – Pretty Boys Generation Jay Cut

Credit: Kimulzzang @ youtube

This totally made my day XDDDDDDDDD But Jay (2PM) tends to have that ability cuz he’s so damn phail about everything!! He shows off his acting skills with a doll’s head as the girl character and I DONT EVEN KNOW WTH HE IS ON ABOUT! JUST WATCH. I loved the “first, take off your shoes” HAHAHA.

Advertisements

Responses

  1. BEC, WTF ARE YOU DOING. GO STUDY.

    15, 16, 17, 18, 22, 23, 24.

    DOES THAT MEAN ANYTHING TO YOU!?

    • WHY DO U HAVE TO REMIND ME ;___________________________; YOU’RE SO MEAN TO ME!!! I KNEW I SHOULDN’T HAVE LET YOU WRITE DOWN MY EXAM DATES! YOU’RE GONNA HAUNT ME FOREVER DDDDDDDDDDDDDDD;

      • I will. They’re right in front of me. Lol I’ve got pas’ stuff written down too. No idea why the both of us post more than she does when we actually have exams T__T.

        • I could answer that question actually. It’s because we’re both studying, so we have the urge to PROCASTINATE MORE and what better way to procastinate than do a fandom post?! Gosh I am a fkn genius. If only I could pawn my exams like this and I’m good to go.

  2. LOL. “why do you keep changing voices?”

    haha. crack~

    • Loool yea. And how he talked about his mum. HAHAHA

  3. I LOVE JAEBUM FOREVER, boy could be a comedian if he wanted to.

    I shouldn’t have watched this when I got home from school because, now I’ve rewatched it five times and can’t get to work :/

    • I beat you by loving Jay forever AND A DAY!!! MUAHAHAHA.

      Honey, pretty sure you aren’t as screwed as I am haha. I shouldn’t even be on imop now cuz I should be studying ROAR

  4. lol “stop smoking”, well said Jaebeom, well said, and in a funny way too! the doll was wearing pretty high heels.

    • Lol. Everything he said was ridiculously funny XD

  5. ROFL.
    that’s really funny!!

    ‘why did u keep changing ur voice?’
    ‘stop smoking!’

    ahahaha!! this is truly cracking me up.
    especially the part about the club ahaha~
    too funny!!

    • Loooool. I think everyone was funny actually XDD

      • I mean everything.T_T

  6. lol is “FAIL” like one of the criteria to be the leader???? XDDDD
    just look at yunho, eeteuk, onew, jo kwon, jaebum..
    hahaha so amusing :))

    • LOL. I think I discussed this leader=fail thing a few posts ago with one of the readers…Not sure who, but yea we think all the leaders these days are made of all kinds of phails haha. But that’s why we love em <3


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: